Skip to main content

Week 11 - Verder met de klant


Vorig week was ik begonnen met het implementeren van de componenten bibliotheek bij Fluvius.
Toen heb ik al enkele componenten kunnen maken in hun omgeving. Maar deze week moest ik de oude apps omzetten tot moderne apps.


Ik zal het even uitleggen... . De apps die gebouwd zijn bij Fluvius maken geen gebruik van centrale componenten, dus de ene app is anders dan de andere. Deze vind men niet goed, aangezien er een bepaald huisstijl is die iedereen moet volgen. Daarom heb ik deze week een kijkje genomen in de bestaande apps van Fluvius, de componenten die meerdere keren gebruikt worden heb ik in een lijstje gestoken. Met mock-ups heb ik de moderne variant met de huisstijl voorgesteld aan Fluvius.
Het was een goed idee en we zijn begonnen met het omzetten van de componenten. De code die ik deze week heb geschreven was vooral in PowerFX (taal van PowerApps), dus deze week geen node.js javascript css :) .


Het was een rustig week, wat ik wel een beetje aangenaam vond. Ik heb gemerkt dat het leuker is om te werken in een mix van functioneel ent technisch. Met enkel coderen leer je de functionele aspecten van het vak niet.


Comments