Skip to main content

Week 12 - Energie Component

 

Deze week heb ik een component gemaakt die niet bedoeld is voor de componenten bibliotheek. Normaal gezien maak ik componenten die veel gebruikt worden, nu ben ik begonnen met een component die als vraag binnen kwam van de klant.


Waarom heeft mijn stagementor besloten om deze component te laten maken? Omdat de component ook voor verschillende klanten gebruikt kan worden, dus we zullen het toch toevoegen aan onze lijst met componenten. De component moet een soort slider zijn die zoals op de afbeelding hierboven de energielabel moet aangeven per waarde. Deze week heb ik de basis van de component geschreven en weer heb ik de styling over moeten laten voor volgend week.


Ik ben zelf benieuwd hoe deze component eruit zal zien. Samen zullen we het volgend week (of de week erna) zien.

Comments