Skip to main content

Week 10 - Op naar de klant!

 


Week 10 bij mijn stage, dit betekent dat ik nog 5 weken over heb bij mijn stage. Maar nogsteeds is het interessant en zeker omdat ik de componenten bibliotheek mag implementeren bij de klant.


Vorig week had ik mijn telefoon component net niet af kunnen krijgen. Deze week ben ik meteen begonnen met het afwerken daarvan. De volgende dagen heeft mijn stagementor aangegeven dat ik bij Fluvius een component bibliotheek moest implementeren. Fluvius heeft de componenten die wij eerder hadden gemaakt gekregen en daarna heb ik ook enkele componenten op de omgeving van Fluvius gebouwd. Omdat Fluvius een groot bedrijg is, hebben ze ook vaak custom zaken nodig.
Een van de componenten die ik voor Fluvius gebouwd heb, is een navigatie menu voor de canvas apps die een progressbar bevat. Met deze prorgessbar kunnen gebruikers snel zien op fase ze zijn in de app.


Deze week was voor mij een van de meest leerrijke weken. De communicatie met de klant, projectbeheer en het effectief implementeren van de componenten bibliotheen was een zeer aangename ervaring.

 

Comments