Skip to main content

Week 9 - Telefoon Input Component

 



Dag Allemaal!
Vorig week had ik al een beetje verteld over de telefoonnummer component. De functionele analyse en de basis van de component was al in orde. Deze week heb ik verder kunnen werken aan de component en het is bijna af.


De component zag er nog niet uit, daarom ben ik begonnen met het schrijven van CSS. De component begon al meer duidelijker te worden en ook mooier. 
Bij mijn code heb ik enkele functies toegevoegd die voor de sortering en automatische landselectie zorgen.
Ik heb ook een manier gevonden om met 1 afbeelding alle landiconen te tonen in de component. Het is een hele brede png afbeelding die ik met mijn CSS in stukken verdeel. 
Ook heb ik de component getest in verschillende soorten apps(canvas en model-driven).


De component is eigenlijk af, hier en daar moet ik nog mijn code verbeteren. Er is ook een dubbelklik probleem, maar dat los ik volgend week op! 








Comments